Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 28 februari 2011 22:36

Hellu

Satt och kolla runt lite på nätet. Hittade en kul utmaning som jag tänkte ge mig i kast med.

Såhär ser det ut.


Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En sommarbild
Dag 6: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 7: En favoritbild
Dag 8: Detta gör mig glad
Dag 9: Min vardag
Dag 10: En vinterbild
Dag 11: Kärlek
Dag 12: Självporträtt i svartvitt
Dag 13: Känslor
Dag 14: Här bor jag
Dag 15: När jag var liten
Dag 16: Mitt beroende
Dag 17: En sommarbild
Dag 18: Detta gör mig glad
Dag 19: Mitt husdjur
Dag 20: Detta skrattar jag alltid åt



Ha det bra 

Kram

Av Maria - 28 februari 2011 21:16

  Hej igen!

Gick inte alls som jag ville med bilderna här på bloggen.

Suck...

Jag får antingen åka och hämta min hårddisk eller vänta till i morgon, men blir nog vänta till i morgon.

Jag ska sätta mig och redigera om alla bilderna och lägga upp dom till er.


Just nu sitter jag här vid datorn och samtidigt kollar jag på "spårlöst", Jimmy spelar dator och Linus sitter och pratar med oss och littar lite tv.


I morgon så är tanken att jag ska köra in till Malmö och hämta folk på stationen som har varit på semester. Hinner jag efter det så ska jag till Boan och hansla lite saker till Katten.

Vid 19 tiden i morgon så ska vi på möte i Tomelilla och efter det så hade jag tänkt sätta mig med bilderna.

Hinner jag så ska jag ut en runda med kameran med.


Ha nu en riktigt mysig kväll allihopa!

Kram


Av Maria - 28 februari 2011 20:52

Hellu

Märkt allt är borta här på bloggen?!

Stämmer, blev så trött på att ingenting låg där det skulle och allt va så klyddigt.

Tog bort alla inlägg och tänkte börja om på nytt.


Ska bli bättre på uppdateringar och mer bilder och redigeringstips.

Sitter nu i soffan och tänkte lägga upp bilder och inlägg i rätt kategorier.


Hoppas ni alla får en bra kväll, har vi tur så skriver jag en gång till innan det blir nannet.

Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards