Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria - 9 juni 2011 14:18

Tjabba


Jag har startat upp en ny blogg.

Kommer att lägga denna bloggen på is.

Gjorde detta eftersom www.bloggprtalen.se bråkar mkt för mig.


Den nya adressen är

www.grymtling.devote.se


Hoppas ni alla kikar in där ist.


Kram på er


Av Maria - 1 juni 2011 06:02

Morrning 

Vaken men dock inte så pigg...

Vill krypa ner i sängen men det går ju inte eftersom jag ska iväg och jobba idag.

Börjar 07.30 så får jag se hur länge jag håller på, det skulle va ett kort pass idag.

Gissar på jag slutar runt 10.00


Blivit strul med våra bilar så får nog bli taxi hem idag...

Uss hatar taxi  


Sitter just nu och bränner ut några nya skivor till bilen och bara fördriver tiden.

När jag kommer hem så blir det lite städning och pill innan jag kan sätta mig och plugga.


Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram på er


Av Maria - 1 juni 2011 06:02

Morrning 

Vaken men dock inte så pigg...

Vill krypa ner i sängen men det går ju inte eftersom jag ska iväg och jobba idag.

Börjar 07.30 så får jag se hur länge jag håller på, det skulle va ett kort pass idag.

Gissar på jag slutar runt 10.00


Blivit strul med våra bilar så får nog bli taxi hem idag...

Uss hatar taxi  


Sitter just nu och bränner ut några nya skivor till bilen och bara fördriver tiden.

När jag kommer hem så blir det lite städning och pill innan jag kan sätta mig och plugga.


Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram på er


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards