Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Maria - 5 april 2011 14:47

Hejsan


Jag har nu städat sovrummet och köket så det är bara badrummet och bastun kvar.

Låg och tittade på film innan och det va en film som rörde mig mycket.

Försöker förstå mig på vad människor håller på med.


Filmen handlade om en pojke som inte är äldre än sex år.

Han blir sexuellt utnyttjad av sin styvfar, efter ett tag så upptäcker mamman detta.

En normal männsika skulle fått ett slut på detta men mamman bestämmer sig att vara med på övergreppen.


Helt sjuk film.

Blev så arg och ledsen.

Det är så otroligt många barn som råkar ut för sexuella övergrett och samhället bara blundar. Helt sjukt!


Satte igång och städade och när jag gjorde det så fick jag många tankar i huvudet... 

Just nu tar jag det lugnt och försöker sortera alla tankarna i olika lådor.


Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag

Kram på er

Av Maria - 5 april 2011 09:53

Hejsan

Vaknade för en stund sedan.

Kollade ut och såg att regnet bara öser ner  

Jag som hade koppats på sol och varmt väder.

Ska fortsätta städa vidare idag är tanken.


Ska snart ge mig ner till byn och in på banken.

Få fixat lite saker innan jag antar mig utmaningen att städa hehe

Hitta några bilder igår som jag inte har visat er här på bloggen så tänkte visa dom för er senare idag.


Utmaningen som jag starta här på bloggen kommer igång senare idag igen hehe


Hoppas ni alla får en dag bra, kram på er


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards