Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Maria - 13 april 2011 12:34

Hej hej 

Nu har målarna precis gått.

Fick veta att dom blir klara med allting i morgon  

Så går allting som det ska så ska det städas i morgon eftermiddag och sen på fredag ska det flyttas in möbler.

Underbart att vi snart kan börja bo normalt igen.

Det har tagit tid men snart SNART är vi på banan igen  


Började sätta ihop ett nattduksbord idag men det funkade inte så bra.

När allt va klart och jag ställde det så sin plats.  La en bok på bordet och det rasade ihop. 


 

Skitbord!


Jaja fick ihop det tillsluta och nu står det på sin plats.

Kisen har dock redan hittat sin nya mysplats...


 


Ska titta klart på den filmen jag håller på med, sen blir det städning av badrum och sovrum, diskning och tvättning.

Vill få allt de klart så vi bara har trappan, vardagsrummet och köket kvar i morgon.


Det ska bli helt underbart!

Hoppas ni alla får en bra dag, hörs av mer under kvällen!

Kram på er

 


Av Maria - 13 april 2011 08:41

Hej hej 

Jag passade på att ge mig ut på ett ÄVENTYR när det va så mysgt väder ute.

Satte mig i bilen och åkte ner till Fyledalen och sen vidare till Eriksdag och där efter Tomelilla.

Sen bar det av hem igen och det blev några bilder under turen.

Mycket trevlig dag!


         Fotograf Maria Fjelner  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards