Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Maria - 9 maj 2011 22:21

Hellu 

Då va den första dagen över.

Jag har ätit mina soppor och druckit mina drinkar.

Jag vet nu i alla fall vilken sort jag ska köpa mer av.

Hehe

Jag har varit ute och gått och tränat lite annat med.

Allting har gått bra, tycker jag.

Nu ska jag snart gå och nanna och hoppas på att morgon dagen blir lika bra som första dagen.


Kram på er

Av Maria - 9 maj 2011 17:20

Hej hej!
Nu är dag 1 snart över på min viktminskningskur.

Tycker att det gått bra, soppan jag drack vid lunch va riktigt god, så det va ju bra.

Drinken jag drack för en liten stund sedan gick i alla fall att dricka hehe.


Nu ska jag bara ta en soppa eller en drink till idag.

Jag har varit ute och gått ca 30 minuter idag.

Sen har jag gjort lite andra övningar som jag fått.


Jag hoppas att detta funkar nu så jag kommer ner i vikt hehe.

Hörs mer sen!

Kram på er


Av Maria - 9 maj 2011 11:09

Hej hej 

Nu har jag bestämmt mig, jag måste gå ner i vikt.

Jag är trött på att se ut såhär.

Jag vill kunna handla kläder utan att bli arg och ledsen  


Så jag tänkte komma igång med detta idag på allvar.

Jag kommer skriva om hur det går och lite tips som jag lär mig.

Jag kommer att få hjälp av en dietist och en tränare, håll tummarna för mig  

Kram på er


Av Maria - 9 maj 2011 10:06

Hej hej 

Haft en underbar helg, en riktig tjejhelg.


Torsdags åkte jag och lämnade Jimmy så han kunde ge sig ut på övning.

Hem till en killkompis på kvällen. Super trevligt.


Fredags va lugn och jag passade Mollebus =)

21.45 hämtade jag Lollo på stationen i Malmö och sen begav vi oss upp till Helsingborg för att snacka skit med vännerna och kolla bilar.

Kom hem mitt i natten och glodde lite film hehe.


Vi begav oss till Tomelilla tidigt på lördag så gjorde Lollo sig klar inför lördagkväll.

När hon va klar så gav vi oss hem till Sjöbo.

Hämtade upp Elin och Linda.

Det blev grillning och massa tjejsnack.

Sen körde vi Linda hem och vi andra gav oss upp till Helsingborg....

Vi kom dock inte så långt, kom till Lanskrona då vi vände och körde hem igen hahaha.

Elin körde hem och jag och Lollo hämtade upp Linda så va det dags att sticka ut på lite busigheter haha.


Framåt natten lämnade vi Linda, jag och Lollo åkte hem igen och då gjorde vi lite mat och sen la vi oss.


Söndags va det då dags att hämta Jimmy igen, jag och Lollo packade in oss i bilen och gav oss iväg.


Jag vill tacka alla för en otroligt trolig helg.

Så mkt har jag inte skrattat på länge hahaha.


Hoppas på fler gånger =) 

Ha nu en bra dag så hörs vi sen när bilderna kommer upp =) 


Kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards