Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Maria - 18 maj 2011 22:24

Hellu 

Nu sitter jag här igen, jag vet att det av ett tag sedan sist.

Bättre sent än aldrig hihi


Jag va såå duktig att jag glömde min datorsladd i Malmö så jag har inte haft batteri. Men nu har jag sladden och nu kan jag uppdatera  


Den senaste tiden har jag inte gjort allt för mkt mer än varit med vänner och pojken.

Bara njutit och haft kul.

Har dock hänt en del saker som gör mig irriterad.


Jag fattar inte varför folk tror jag blir sur för små saker.

Jag stör mig på att dom människorna som tror jag blir sur går till ANDRA och säger det... Varför kommer ni inte till mig direkt??


Bara för jag inte svarar i telefon eller på sms 24/7 så betyder inte det att jag är sur.

Det kan ju vara så att jag inte har tid eller kanske inte har lust att svara just då.

Fick sms för några dagar sedan och det svara jag inte på med en gång, då börjar denna personen skicka sms på sms på sms och ringa ringa och ringa.

Sen fick jag veta att jag ska ha varit sur på denna personen!!!


Tycker det är ganske kul att ANDRA vet när jag är sur när jag inte själv vet om det.

jaja

Gnäll gnäll...


 Nu ska jag sätta mig och kolla lite film och sen blir det sängen.

Ska in till Malmö i morgon på möte, kan bli kul att se vad det ger  


Hoppas alla har haft det bra?!

Kram på er


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards