Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg under april 2011

Av Maria - 5 april 2011 09:53

Hejsan

Vaknade för en stund sedan.

Kollade ut och såg att regnet bara öser ner  

Jag som hade koppats på sol och varmt väder.

Ska fortsätta städa vidare idag är tanken.


Ska snart ge mig ner till byn och in på banken.

Få fixat lite saker innan jag antar mig utmaningen att städa hehe

Hitta några bilder igår som jag inte har visat er här på bloggen så tänkte visa dom för er senare idag.


Utmaningen som jag starta här på bloggen kommer igång senare idag igen hehe


Hoppas ni alla får en dag bra, kram på er


Av Maria - 4 april 2011 09:33

Haj haj 


Sitter i sängen och Kisen i famnen och bara njuter till en film.

Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av att inte göra någonting  

Igår va vi i Tyleshamn med våra underbara vänner.

Åkte hemifrån vid 10.30 tiden och va hemma igen vid 22 tiden.

Blev en lång dag med massa föreläsningar....


Hade tänkt att bara ta det lugnt idag och städa lite här hemma.

Hoppas på att målaren kommer idag med som han sa!!


Jaja blir kanske en tur med kameran idag med, hoppas på de i alla fall.

Hörs mer sen

Kram på er


Av Maria - 2 april 2011 12:41

Hej hej 

Ska kolla klart på filmen jag ser och sen ska jag sätta igång att städa.

På schemat idag står det:

Städning

Moppning

Dammtorning

Rensning 

Tvättning


Vill få ordning här hemma idag, Jimmy är ute i garaget och jobbar och jag ska snart sätta igång här inne.

Vi fick hem vårt efterlänktade paket från Amway igår.

Underbart att testa alla produkterna  


Kisen ligger här i sängen och bara njuter av att vi är hemma för en gång skull hihi.

Hoppas ni alla får en bra dag, hörs sen!

Kramis


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards