Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Maria - 1 mars 2011 22:19

Hellu

Nu har vi kommit hem igen.

Vaknade och gav oss iväg ner till byn, ica, bibblan och sen byta bil.

Körde in till Malmö och hämtade upp folk som varit bortresta.

Kom hem fick i oss lite mat och pratade.

  


Gav oss sen iväg till Tomelilla på möte och kom precis hem.

Nu ska jag ta och damsuga av golvet och sen blir det moppning av golv och efter det blir det lite redigering av bilder och sen sängen.

  


I morgon ska jag ge mig av till Boan i och med jag inte gjorde det idag.

Kompis till oss kommer hit i morgon för att hjälpa oss får ner den stora soffan.

Sen blir det bygga ihop studion och fotografera.


Ha nu en mysig kväll allihopa!

Kramar på er

  


Av Maria - 1 mars 2011 11:20

Hej hej 

Nu har jag vaknat eller ja det va ju ett tag sedan jag gjort det... är uppe nu i alla fall.

Ska ta och hoppa in i duschen och fixa till mig sen ska jag ge mig in mot Malmö.

Blir taxi från Malmö ut hit igen sen ska jag försöka hinna med en vända på Boan i Tomelilla.

Hoppas dock att jag hinner ta lite bilder idag, annars får det duga med lite äldre bilder.


Hoppas ni alla får en bra dag så hörs vi senare.

Kram

Av Maria - 1 mars 2011 11:10

Hej mina vänner!

Sitter här i sängen med datorn i knät och kollar runt lite.

Har hittat många som tycker att djurbilder passar bäst i svartvitt?!

Vad tycker ni om det?


    

Fotograf: Maria Fjelner


Av Maria - 1 mars 2011 11:06


Några bilder på vår lilla Kise


                                  


Fotograf: Maria Fjelner

Av Maria - 1 mars 2011 10:56


Här är några fyrverkeribilder som togs i vintras.

              

Fotograf: Maria Fjelner


Ovido - Quiz & Flashcards