Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Maria - 2 mars 2011 23:57

      

Kisen nannig



Kisen lika lat som matte och husse



Underbart att Kisen har lärt sig att använda klösträet!!!

      

Av Maria - 2 mars 2011 23:12

Hej hej 

Nu sitter jag här vid datorn och är aningen irriterad.

Fattar inte hur folk orkar och vill lägga ner tid på skitsnack.

Att det händer en sak och sen vet alla det men INGEN vet vad som hänt egentligen.

Fattar inte det.


Fick ett samtal av en kompis precis som va ledsen och berättade att hon hade problem med sin pojkvän och sen hade hon fått höra av andra varför dom hade problem.

Fattar inte att folk bara snackar massa och dom har inte den blekaste aning om vad som hänt.

Hmm 

suck ger upp på sånt!!

Av Maria - 2 mars 2011 19:15

Hej hej 

Nu sitter jag i Malmö och väntar på att vi ska köra tillbaka till Sjöbo.

Blir en snabb bloggning nu.

Haha

Råkade köpa ny mobil idag   

  HTC DESIRE HD 


En trevlig och rolig liten leksak =)

Oj måste åka, hörs mer sen 

Kram

Av Maria - 2 mars 2011 09:35

Tjenare

Nu har jag vaknar och bäddat sängen.

Väntar på att en kompis ska komma hit och hjälpa oss lite.

När allt de är klart så drar jag till Bonan.

Hoppas på att det inte börjar regna, ser ganskat mörkt ut  


Vad ska ni göra idag då?

Hoppas i alla fall ni alla får en bra dag!

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards