Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Maria - 16 mars 2011 23:31

Hej hej 

Nu sitter jag här i sängen i jamas och myser med Kisen i famnen.

Ska ta och lägga mig och hoppas på att sova snart.

I morgon så ska jag sätta mig ch börja om "utmaningen".

Glöm inte komma tillbaka och kolla igen!

Kram


Av Maria - 16 mars 2011 21:58

Haj haj 

Nu ligger ja i sängen och tittar på film.

Har blivit sjuk, inte alls kul.

Så blir inte så mycket skrivande ikväll.

Hörs i morgon!
Kram 

Av Maria - 16 mars 2011 15:13

Hej hej 

Nu har jag satt igång en maskin tvätt.

Alla lakan, handdukar och allt annar som ska tvättas håller nu på att tvättas, hmm ganska logiskt   

Ska ta och damsuga sovrummet sen blir det svabba av golvet och sen damtorka.

Vi bestämmde oss att äta Tacos idag, med massa grönsaker mumma!


Hade tänkt att ta en riktigt sittarinne dag idag, film, städning, god mat och massa mys hihi.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kramis

Av Maria - 16 mars 2011 11:40

Hej hej 

Då va jag inne på dag två på min viktminsknings kur.

Drack precis andra drinken som den smakade vanilj, dock bättre än den jag drack igår som skakade skit.

Sitter och myser vid TV:n ska snart ge mig ut och gå.

Ska kolla klart på filmen och sen sätta igång en maskin tvätt.

Vad ska ni göra idag, ge mig lite tips på vad man kan göra.

Många Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards