Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Maria - 9 mars 2011 22:08

Hej hej 

Nu har vi kommit hem från Lund.

Gick hur bra som.

När vi kom ut och stod och pratade så tog det dock ett tag innan vi upptäckte att det va ju helt vitt ute   

Vill ju inte ha mer snö nu   

Nu ska jag hjälpa Jimmy med en sak, sen blir det film och mys.

Tänkte ta lite att äta och tända lite ljus.

Mysigt hihi

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll!

Kram på er

  

Av Maria - 9 mars 2011 16:19

Haj haj 

Nu har jag vatt ute med Molle en gång till.

Regnar ute   

Ska ta och fixa till mig nu så det är gjort.

Kör mot Lund vid 18 tiden.

Hoppas det bli kul   

Känner att jag är nannig idag, vill bara sova men men jag kan ju inte sova hela tiden.

Hihi

Hörs mer sen 

Kram

Av Maria - 9 mars 2011 14:22

Hej hej 

Nu sitter jag i soffan och myser till en film.

Snart blir det duschen och fix inför kvällen.

Passar Molle idag, har varit ute och gått långa rundor redan. hihi

Hoppas ni alla får en bra dag

Kram

Av Maria - 9 mars 2011 00:25

1. Var är din mobiltelefon? På bordet vid sidan om mig

2. Var är din andra hälft? Hemma hos sig

3. Ditt hår? Långt och mörkt

4. Din mamma? Bäst

5. Din pappa? Gud

 6. Det bästa du vet? Umgås 

7. Din dröm i natt? Glassbilen

8. Din dröm/ditt mål? Ekonomiskt oberoende

9. Rummet du är i? Sovrummer

10. Din hobby? Fotografering

11. Din skräck? Mörker

12. Var vill du vara om sex år? Hemma

13. Var var du igår kväll? Kompis

14. Vad är du inte? Smart

15. En sak du önskar dig?  Bil

16. Var växte du upp? Malmö

17. Det senaste du gjorde? Runda med hunden

18. Dina kläder? Myskläder

19. Din tv? Är igång

20. Ditt/dina husdjur? Molle sover, Kisen busar

21. Din dator? Har jag i famnen

22. Ditt humör? Trött men bra

23. Saknar någon? Mick och pojken

24. Din bil? Volvo

25. Något du inte har på dig? Polo

26. Favoritaffär? Ica

27. Din sommar? Varm

28. Älskar någon? Familjen

29. Favoritfärg? Svart

30. När skrattade du senast? Nyss 

31. När grät du senast? 

Ovido - Quiz & Flashcards