Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Maria - 14 mars 2011 22:19

Tjenixen säger en glad Maria ikväll  

Hoppas allt är bra med er ikväll?

Nu har vi kommit hem från kompisar.

Fixar och trixat lite inför allt i morgon.
Ska träffa våra underbara samarbetspartnar!


I morgon ska jag börja ett nytt liv!

Jag har beställt hem lite olika kosttillskott och viktminsknings medel.

Ska bli helt underbart om detta nu funkar.

Testat andra viktminsknings saker men inget har funkat.....


Håll nu tummarna för mig!!!!

Träning, rätt mat och hjälp.

Detta ska bli underbart!!!!


Ha en bra kväll mina vänner 

Av Maria - 14 mars 2011 11:30

Hej hej 

Allt bra med er?

Nu sitter man här i sängen igen och tittar lite film.

Städning står på schemat idag eftersom snickarna kommer i morgon klockan 08.00   

Ska bli underbart att dom kommer igång nu!
Dom sa det skulle bli sol idag men då undrar jag var den tagit vägen?!

Tråkigt och grått ute bläää.

Hörs mer sen

Kramis


Ovido - Quiz & Flashcards