Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Maria - 8 mars 2011 23:42

Hej hej 

Nu är det dags att säga natti till er i alla fall.

Sitter i sängen här i Malmö och Molle ligger och myser här i sängen.



  

Ska ta och lägga mig och se film och sen läsa lite.

I morgon väntar en hel dag med massa bus.

Ska vara vovve vakt hela dagen. Jippi

Hoppas det inte regnar för då är tanken att jag och Molle ska gå ner till standen och ta lite bilder och busa massor.

Hihi

Hoppas ni alla sover gott inatt.

Kram på er

Av Maria - 8 mars 2011 21:58

Tjenare

Nu har jag kommit till Malmö, va ett tag sedan sist jag sov hemma.

Va en lång tur med Molle precis, hade glömt hur skönt det va att va ute och gå så på kvällen.

Får kanske börja med det igen.

Nu ska jag titta lite tv och lägga upp uppdragen =)

Hörs sen 

Kram

Av Maria - 8 mars 2011 14:22

Hej 

Nu har vi kommit hem från byn.

Musiken dånar ut från högtalarna och vi är i full gång och städar.

Badrum och sovrum är klart.

Då är det bara Köket kvar.

Hoppas att snickarna kommer snart så dom kan börja renovera.

Är ganska trött på att ha sovrummet som sovrum,allrum,matrum.

Vill få det klart här hemma så vi kan börja bo ordentligt!!

Nu ska jag ta det sista innan jag börjar med maten.

Ha det bra så länge.

Kramis

Av Maria - 8 mars 2011 10:42

Haj haj 

Batterierna är laddade både på mig och kameran.

Ska bara få upp Jimmy från sängen sen ska jag ge mig ut med kameran hade jag tänkt   

Helt underbart väder ute (idag igen)

  

Hoppas ni alla får en mysig dag i detta otroliga vädet :)

Kramar på er

Ovido - Quiz & Flashcards