Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Maria - 30 mars 2011 23:13

Hej hej 

Internet har legat nere idag så har inte kunat skriva idag.

Nu funkar det lagom till att jag ska lägga mig.

Vaknade när Jimmy stack till jobb idag, aningen drygt att vakna 04.45

Kunde inte somna om så låg och kollade på film.

Vid 12 tiden kom målarna förbi och kollade vad dom ska måla.

Håller alla tummarna att dom kommer i morgon med på utsatt tid...


Åkte till Jimmys jobb och mötte upp honom vid 16 tiden och sen gav vi oss mot Jägersro och kollade lite kläder.

Hittade dock ingenting....


Sen har det varit städning och pilleri här hemma.

Nu sitter vi och kollar tv och ser på Kisen som fått sitt kvällsspatt hehe


I morgon tänkte jag ge mig ut en runda med kameran, får dock se hur vädret blir.

Hoppas alla har en bra kväll.

Hörs mer i morgon

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards