Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Maria - 24 mars 2011 16:19


Här kommer två bilder på vår underbara Kise.

Han är väldigt trött efter att ha jagat möss hela dagen.

Hihi


   

Fotograf: Maria Fjelner 2011

Av Maria - 24 mars 2011 10:29


JAG SITTER OCH REDIGERAR NU, KOMMER UPP BILDER OM EN LITEN STUND!


HA TÅLAMOD!!!!!

Av Maria - 24 mars 2011 10:19

Hejsan 

Nu har jag kommit hem igen.

Hmm kanske ska ta det från början.

Vaknade vid halv 1 inatt av att Jimmy snarkade så jag höll på att bli vansinnig.

Kisen sprang runt och lekte med all han fick tag på...

Kollade termometern och såg att vi hade 27 gradet i sovrummet....


Jag låg, vred och vände mig och kunde inte sova alls.
Höll på att bli tokig, hur mycket jag än putta på Jimmy och skrek på Kisen gick det bara inte.

Jag tog mitt täcke och kudde och gick ut i husvagnen och la mig i stället.

Jimmy hade dragit ut kontakten till värmen i husvagen så där va inte mer än 7 grader kallt.

Jaja då kunde jag ju inte klaga på att jag va varm i alla fall.


Kröp ner i sängen och somnade på två röda.

Klockan 05.20 kom Jimmy in och väckte mig, då skulle han ge sig av till jobbet.

Jag gick då in och al mig i sängen igen. Kisen sov och det tog bara några sekunder innan jag somnade igen.


07.36 bankade det på dörren och det va hantverkarna som kom och satte igång med renoveringen.


Vid 08.30 tiden ringde Jimmy och fråga om jag kunde komma till hans jobb med hans plånbok som han glömt.

Javisst sa jag och skulel hämta bilnycken när jag upptäckte att husvagnsdörren låst sig när jag smällde igen den....

Blev lagon glad....

Tog en annan bil och gav mig iväg.

Stannade till i Stafanstorp för att tanka och råkar då dränka hela bilen i bensin SMIDIGT!!!


Gav upp allt och gev mig iväg till Jimmy.

När jag kom fram fick jag en stor kram och han sa att han älskade mig.

Det gjorde det inte lättare att köra hem ensam.

Saknar honom otroligt mkt.


Nu har jag kommit hem, hungrig, kissig, trött och allmänt gnällig!!


Hoppas alla får en bra dag!

Kram så länge 

Ovido - Quiz & Flashcards