Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Maria - 29 mars 2011 22:07

Hej hej 

Nu har vi kommit hem igen.

Varit hos en kompis och snackat lite skit och hämtat alla Tre Kronor filmer som jag fick av honom  

I morgon ska det städas, tvättas och pilla ordning lite.

Håller på att tvätta för fulla muggar redan så hoppas det inte är så mkt i morgon =)


Nu ska jag fortsätta, hörs mer i morgon!

Kram på er


Av Maria - 29 mars 2011 12:57

Hej hej 

Sitter nu i Malmö tillsammans med Molle.

Ska passa honom några timmar idag, super mysigt  

Kollar lite film och tänkte snart ge mig iväg för att tanka och gå en vända med vovven.

När jag kommer till Sjöbo ikväll blir det städning och tvättning.

Renoveringen är så gott som klar, väntar bara på målarna som ska dyka upp.


Ska bli så otroligt skönt att komma ordning igen.

Slippa äta, sova och umgås i samma rum hela tiden.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards