Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Maria - 12 mars 2011 18:48

Hellu

Sitter och myser i sängen, levande ljus och film.

Vi ska snart ge oss ner till några kompisar och kolla lite TV.

Blir dock inget sent eftersom jag vill hem till duschen och fixa mig innan jag lägger mig ikväll.

Trött som en gris, hoppa på att jag somnar tidigt ikväll.

ha det fint så länge

Kram

Av Maria - 12 mars 2011 15:12

Haj haj 

Nu har vi städat lite och fixat lite ärenden.

Nu ska jag sätta mig i sängen och titta på OC   

Känner mig helt slut idag, fattar inte hur jag kan vara så trött.

Vill bara sova, så kanske ska ta och göra det ist hehe

Ingen aning vad vi ska ha till mat idag, lika kul som alltid att komma på mat.   

Jaja ska ta och mysa lite nu.

Hörs mer ikväll

Kramis

Av Maria - 12 mars 2011 12:46

Hej hej 

Jag vet att klockan är kvart i ett, vaknade precis.

Vi va på fest igår och hade super trevligt!

Idag ska jag ta och städa lite och få fint här hemma.

Hade tänkt köra ner till byn ny och handla en STOR cola, är super sugen på det.

Vad ska ni andra göra idag?

Hörs mer sen!
Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards