Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Maria - 13 mars 2011 14:43

Hellu

Sitter och väntar på att plattången ska bli varm   

Lasse Stefanz spelas på hög volym, I like   

Ska snart köra in till Malmö och fixa lite sen blir det till att hämta Jimmy.

I il fart ska vi in till Lund så vi kan möta upp våra underbara vänner för en fika och massa skitsnack. 

Hihi

Hoppas ni har en bra dag trots det dåliga vädret!

Kramis

Av Maria - 13 mars 2011 10:50

Hej hej 

Nu har jag vaknat igen.

Va uppe klockan 6 och körde Jimmy till Revinge, sen stack jag ner till byn och handlade lite.

När jag kom hem la jag mig i sngen och kolla film.

Somnade haha

Så nu har jag vaknat, ska in i duschen och göra mig klar inför dagens aktiviteter .

Möte i Lund sen blir det Fika hos vår kära medarbetare.

Trevligt trevligt.

Sen blir det till att hämta Jimmy och hem.

Hoppas på ett få in antennen ikväll så vi kan se filmen klockan 21   

Hörs ikväll när jag kommer hem, kram

Ovido - Quiz & Flashcards