Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Maria - 17 mars 2011 21:29

Hej hej 


Vilken dag....

Började med feber, hosta och frossa.

Vi begav oss iväg till HGB och att fixa lite.

När vi kommer fram så får Jimmy migrän och är helt utslagen.

Gjorde det vi skulle där och det va dags att köra hem.

Fick stanna till en gång på vägen till Lund.

Kom hem till en kompis i Lund och Jimmy får lägga sig en stund.


Ringde en kompis som hoppa in i bilen och kom till Lund och hämtade Jimmy så jag kunde köra hem och göra klart så han kunde nanna med en gång.

Nu har vi kommit hem.

Jimmy sover och jag sitter här i sängen ch funderar på om jag ska in i duschen eller vänta till i morgon.

Ganska trött ikväll.

Blir lite film och gosa med Kisen.

Kram

Av Maria - 17 mars 2011 10:36

Hej hej 

Tittar ut genom fönstret och där finns ingen snö?!
Det skulle ju snöa inatt, blev så besviken när jag vaknade.

Feber, hosta och illamående fick jag på köpet när jag vaknade.

Ska ta och hoppa in i duschen och se om man kanske mår lite bättre.

Tog några bilder på Kisen inatt så blir väl till att redigera lite sen.


Hoppas ni får en bra dag!

Kramis



Ovido - Quiz & Flashcards