Mitt liv i bilder och text

Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 6 mars 2011 22:30

Hej hej 

Nu har jag lite mer tid att skriva.

Har precis kommit hem och jag är så fruktansvärt nannig nu.

Har inte skrivit på två dagar nästan för har haft fullt upp.

Igår åkte vi till Gärsnäs på möte redan klockan 12 och sen va det dags att festa efter mötet.

Kom inte ifrån Gärsnäs fören halv 4 på morgonen och då va det raka vägen hem till sängen.

Gick upp igen vid 9 tiden för att Jimmy skulle iväg och träna Soft Gun.

Va klara med allt det vid 16 tiden idag och då va det bara hem och göra sig klar för att bege sig mot Malmö.

Åkte in om och plockade upp en kompis och sen stack vi på bilträff i Malmö.

Vi kände dock att vi va trötta så det blev in på BK och åt sen gav vi oss hem igen.


Nu sitter jag här och ska göra mig klar sen kallar sängen.

Utmaningarna kommer upp i morgon ist.

Dag 5: En gammal bild ( igår)
Dag 6: Tema ”grön” (idag)
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp (imorgon)


Imorgon så ska jag sova tills jag vaknar, inte ställa några klockor ingenting.

Städa lite sen blir det en tur till Hässleholm och sen bara ta det lugnt.

Hoppas ni sover gott, hörs i morgon!!

Kram

...

Av Maria - 6 mars 2011 16:22

Hej hej 

Skriver bara lite snabbt nu.

Ska snart ge mig iväg till Malmö och träffa lite vänner. Trevligt!

Fest igår därför jag inte skrev...

Skriver mer och berättar ikväll.

Kram på er

Av Maria - 5 mars 2011 10:35

Tjenare

Jag är så satans smidig!!!!

Vaknade och hoppade direkt in i duschen. Gjorde mig klar, hade precis torkat och plattat håret och skulle precis sminka mig.

Blir törstig och ska ta ner mitt glas med saft som sto på en hylla, lyckas välta glaset och får all saft på mig....

Det va bara att hoppa in i duschen igen och göra om hela processen...

Blir man trött eller??


Nu ska jag ge mig på att sminka mig igen innan vi ger oss iväg!

Hörs sen Kram

Av Maria - 4 mars 2011 23:11

Hellu

Nu ska jag ta och dansuga av golvet (massa kattsand).

Sen blir det duschen och lite fix.

Ingen aning vad jag ska göra sen. 

Inte alls nannig idag.

I morgon ska vi på möte och sen blir det antagligen fest.

Hoppas bara att jag inte blir dålig utan att det bara kom och sen gick.

Ska ta och kolla hur vädret är i morgon med så man kan ge sig ut med kameran :D

Natti på er alla

Av Maria - 4 mars 2011 17:39

Hej hej 

Satte mig i sängen precis för att kolla vidare på OC.

Sov en stund tidigare efter en tur i Malmö, när jag vaknade så bankade huvudet och jag mår illa.

Känns som feber med.

Vill ju inte bli sjuk nu....

Kisen är väldigt intreserad av datorns högtalare som precis kom upp haha.

  

Fått mig en del skratt av den katten   

Nu ska jag kolla lite film och sen sätta igång och fotografera lite.

Såg att grannarna har släppt ut sina kor, så blir kanske några bilder där idag eller i morgon.

Ha det bra Kram

Av Maria - 3 mars 2011 22:55

Här kommer två bilder som jag tog på vår lilla Kise innan idag.

Fortfarande inget bra namn till honom, hjälp oss!!!


    

Fotograf: Maria Fjelner

Av Maria - 3 mars 2011 22:30

Hellu 

Nu har jag precis redigerat klart lite bilder.

Ska blogga klart, äta lite sen blir det sängen med en gång.

Känner mig irriterad och på dåligt humör, kan de va så att jag behöver sömn??

I morgon så ska jag in till Malmö och sen blir det tillbaka hit och bara njuta.

Hoppas dock att jag kan ta mig ut och ta lite bilder eller om jag orkar ta fram studion.


Nu ska jag ta och äta sen ska jag sätta mig och fixa dagens utmaning   

Kram så länge


Av Maria - 3 mars 2011 13:25

Hellu 

kallt ute, kall som f*n kan man väll säga.

Visst det är bara 3 minus men vinden gör att det känns som 10 minus.

Nu har jag precis kommit hem igen. Va en tur på Bonan sen stack vi hem till några kompisar.

Nu ska jag plocka undan här hemma och sen ska damsugaren fram och sen ska moppen fram.

Ska flörta lite med pojken om han kan gå ner och sätta igång en maskin tvätt.

Har fått en otrolig huvudväek idag igen    

Så vill bara få allt städat och klart så jag kan lägga mig i sängen och sätta igång en film.

Hoppas allt går som planerat nu.

Hörs mer sen 

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards